Dag 4: relaxen shoppen en voorbereiden - Reisverslag uit Putrajaya, Maleisië van gerben-jolanda - WaarBenJij.nu Dag 4: relaxen shoppen en voorbereiden - Reisverslag uit Putrajaya, Maleisië van gerben-jolanda - WaarBenJij.nu

Dag 4: relaxen shoppen en voorbereiden

Door: Jolanda

24 Maart 2014 | Maleisië, Putrajaya

Lekker uitgeslapen vandaag en een beetje rond gehangen bij het zwembad.

Vandaag ook de laatste dag in Kuala Lumpur dus we moesten gaan bedenken waar we heen zouden gaan.

Aan het einde van de middag zijn we nog even wezen winkelen en zojuist bij terugkomst in het hotel stond het vol met journalisten.

In het hotel verblijven namelijk ook de familieleden van de passagiers van het vermiste vliegtuig van Malaysian Airlines, de MH 370. Zojuist is bekend gemaakt dat het vliegtuig is gevonden en dat geen enkele passagier het heeft overleefd.
Familieleden zijn helemaal over de rooie en sommigen zijn zelfs met de ambulance afgevoerd. In 1 woord: shocking... Dit zagen we niet aankomen toen we vanmiddag wegreden bij het hotel.....