Dag 1 Aankomst en China Town Kuala Lumpur - Reisverslag uit Putrajaya, Maleisië van gerben-jolanda - WaarBenJij.nu Dag 1 Aankomst en China Town Kuala Lumpur - Reisverslag uit Putrajaya, Maleisië van gerben-jolanda - WaarBenJij.nu

Dag 1 Aankomst en China Town Kuala Lumpur

Door: Jolanda

21 Maart 2014 | Maleisië, Putrajaya

Na een reis vanuit Düsseldorf waarbij we zijn overgestapt in Amsterdam - wat trouwens Zeker de moeite waard is als je de drukte van inchecken op Schiphol wil ontzien - kwamen we vandaag aan op de luchthaven van Kuala Lumpur. 32 graden en lichtbewolkt dus perfect om te acclimatiseren.

Rond een uur of 5 hebben we ingecheckt bij 5* hotel Bangi Putrajaya en even gebadderd en gerelaxt.

Om een eventuele jetlag voor te zijn, besloten we even wat te gaan eten in China Town, Kuala Lumpur: Sweet/sour chicken, baby kaylan (jonge paksoi), satay, pikante beef curry (voor Gerben natuurlijk), heerlijk!
Gerben zou Gerben niet zijn als ie niet thuiskomt met een nieuw horloge, dus zelfs nu nog (00.45 lokale tijd) is hij zijn nieuwe aanwinst aan het bewonderen: het horloge dat hij altijd al had willen hebben! Helemaal blij dus!!!

We gaan zo nog even bedenken wat we morgen gaan doen maar dan is de dag toch echt wel voorbij!

• 22 Maart 2014 - 00:33

Ma:

Nou een mooi begin van de vakantie lekker eten en relaxen
    En door Gerben blijven jullie dan ook mooi bij de tijd.